تعمیر ماکروفر دوو

تعمیر ماکروفر بوش
تعمیر ماکروفر بوش یا مایکروویو و سولاردم بوش یک امر بسیار حساس و تخصصی می باشد. این موضوع برای کاربران ماکروفر بسیار مهم می باشد. زیرا که این دستگاه ها با توجه به کاربردی که در تسریع پخت و پز و آماده سازی غذا داشته، بسیار در زندگی موثر بوده و دیگر نیازی به صرف زمان زیاد و آماده کردن وعده های غذایی نبوده. همین باعث تسریع برنامه های روزانه شده است. حال اگر این دستگاه دچار مشکلی شود، از دست دادن زمان زیاد و عقب ماندن برنامه های روزانه، کاربر را نگران و مضطرب کرده است.
نگرانی های مربوط به خراب شدن ماکروفر یک طرف و یافتن یک متخصص مطمئن برای تعمیر با کیفیت دستگاه از طرف دیگر، دغدغه هایی را برای کاربر رقم می زند. اما هر فردی که از لوازم خانگی و برقی استفاده می کند، باید آمادگی این را داشته باشد؛ که یک روزی به دلایل مختلفی که می تواند از رسیدن به پایان عمر و استهلاک دستگاه باشد، یا استفاده ی نادرست، مشکلاتی پیش خواهد آمد که در آن زمان بهترین تصمیم مشورت با یک کارشناس در زمینه ی عیب یابی و تعمیر ماکروویو بوش می باشد. پایکار سرویس در این زمینه با داشتن هزاران مشتری رضایتمند، می تواند با آمادگی کامل ما را راهنمایی کرده و خدمت رسانی های مورد نیاز را با صلاح دید کارشناس مجرب خود به شما ارائه دهد. کاربران گرامی می توانند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ۴۷۶۳۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

نکات نگهداری ماکروفر بوش

عیب یابی ماکروفر بوش

تعمیر ماکروفر بوش

  • پایکار سرویس فعال در زمینه ی تعمیر مایکروفر و مایکروویو بوش با چند دهه تجربه
  • آمادگی پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی بوش با تعهد کامل
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اصلی و ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین لوازم خانگی بوش در سریعترین زمان ممکن به محل شما

رضایت مشتری

هدف پایکار سرویس جلب رضايت شما با خدمات سريع و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اصلی ماکروفر بوش می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر ماکروفر، مایکروویو بوش شما توسط تعمیرکاران پایکار سرویس و ارائه ضمانت نامه کتبی جهت اطمينان خاطر شما مشتريان گرامی

خدمت رسانی سریع

تماس با پایکار سرویس و اعلام مدل و مشکل دستگاه از طرف شما اعزام تعمیرکار ماکروفر بوش به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما

تعمير ماکروویو بوش

 

خدمات ارائه شده در پایکار سرویس برای تعمير مایکروویو بوش منحصر به اشکالي خاص نيست و تعمير تمامی ایرادهای مرتبط با اين دستگاه را دربرمیگیرد. هدف نهایی پایکار سرویس، سرویس و تعمير قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اين‌رو حدالامکان از تعويض قطعات خودداری می شود تا هزینه های تعمیر و سرویس دستگاه تا جایی که امکان دارد کاهش یابد.

اما از سويی ديگر در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می‌دهيم که قطعات جايگزين شده در پایکار سرویس اصلی بوده و از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. تعميرات ماکروویو بوش در صورتی که به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

همچنین بهتر است بدانید کارشناسان تعمیرگاه بوش، در قبال اطمینان شما به این تعمیرگاه خدماتی را ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • تمامی خدمات تعمیرات و تعویض قطعات تا پایان زمان گارانتی رایگان می باشد.

  • تمامی قطعات کاملا اصلی و باکیفیت می باشند.

  • متخصصان در اولین فرصت به محل مراجعه می کنند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از ماکروفر بوش را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعميرات ماکروفر بوش خود می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل و يا با شماره ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

 

تعمیر ماکروفر و مایکروویو بوش

تعمیر ماکروویو بوش در تهران

 

 

شرکت بوش از تولید کنندگان مطرح لوازم الکترونیکی خانگی، که توسط کشور کره تولید می شود، در پی استقبال بی نظیر مشتریان در خصوص استفاده از ماکروویو بوش، شرکت بوش ماکروویوهایی با مدل های گوناگون ارائه نمود که در پی آن نیازمند تعمیر و سرویس در سطحی گسترده می باشد، مجموعه تعمیر ماکروویو با ارایه سرویس تعمیر ماکروویو بوش در محل این امکان را برای مشتریان فراهم نمود تا بدون داشتن دغدغه ی جا به جایی ماکروویو به تعمیرگاه امکان برطرف نمودن عیوب ماکروویو و تعمیر ماکروویو را داشته باشند.

جالب است بدانید، مجموعه تعمیر ماکروویو بوش، در سراسر نقاط ایران به ویژه تهران به صورت پراکنده قرار گرفته اند و با اولین درخواست و تماس شما به محل مراجعه کرده و یا شما را در امر تعمیرات راهنمایی می کنند تا از ایجاد مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

 

عیب یابی ماکروفر و ماکروویو بوش

عیب یابی و تعمیر مایکروفر بوش

 

متخصصان پایکار سرویس، برای رفع مشکلات و عیب یابی مایکروفر شما به بررسی موارد زیر می پردازند. همچنین بسیاری از افراد به دلیل داشتن دانش فنی کافی در تعمیر مایکروفر خود، به تنهایی به تعمیر ماکروفر بوش در منزل می پردازند. در این بخش شما برای تعمیرات می توانید از این نکات به راحتی بهره ببرید و به تعمیر دستگاه بپردازید. در ادامه به بررسی ایرادهای رایج در مایکروفر بوش می پردازیم:

 

ماکروفر بوش گرم نمی کند

 

اساس فرایند گرم شدن در مایکروویو امواج صوتی حاصل از کارکردن لامپ مگنترون (لامپ اشعه) می باشد. اگر لامپ اشعه معیوب شود گرما تولید نمی کند و غذا گرم نمی شود. در این حالت لامپ اشعه نیاز به تعویض یا سرویس خواهد داشت.

دیود خروجی توان A/C ترانسفورماتور را به D/C تبدیل می کند و ولتاژ را به نزدیک به ۵۰۰۰ ولت می رساند. این ولتاژ بالا قدرت مگنترون را برای گرم کردن غذا تامین می کند. اگر دیود خراب شود، مگنترون ولتاژ کافی برای بهره برداری دریافت نمی کند، مانع از گرم شدن مواد غذایی می شود. دیود را بازرسی کنید و اگر دیود سوخته است، آن را جایگزین کنید. 

اگر بررسی دیود سخت است، آن را با مولتی متر بسنجید. در نظر داشته باشید ماکروفر می تواند مقدار قابل توجهی از برق را در خازن ولتاژ بالای خود ذخیره کند، حتی پس از قطع شدن برق ماکروفر به دلیل ولتاژ در حال کار احتمال بروز شوک الکتریکی وجود دارد. در برخی از موارد خرابی برد الکترونیک باعث از کارافتادن قطعات می شود. بهتر است برای رفع و بررسی این مشکل از متخصصان پایکار سرویس کمک بگیرید.

درب ماکروفر بوش باز نمی شود

 

اگر درب مایکروفر باز نمی شود، ممکن است لازم باشد زبانه ی درب یا دکمه قفل درب را تعمیر یا تعویض کنید. اگر زبانه ی درب شکسته یا آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

ممکن است در اثر جمع شدن چربی و گرد و غبار دکمه ی باز شدن درب به درستی عمل نکند. بر ای رفع این مشکل ماکروفر را از برق کشیده و اقدام به جرم زدایی کنید. 

ماکروفر بوش جرقه می زند

 

یکی از دلایل شایع برای جرقه زدن ماکروفر قرار دادن ظروف فلزی، آبکاری شده و فویل آلومینیومی داخل دستگاه هنگام گرم کردن می باشد. بلافاصله بعد از اینکه متوجه شدید که ماکروفر جرقه می زند دستگاه را خاموش کنید و چک کنید که ظروف فلزی داخل ماکروفر نباشد. اگر مشکل برطرف نشد ایراد از لامپ مگنترون و مسیر پخش اشعه می باشد و حتما باید توسط متخصص تعمیر ماکروویو بوش مورد بازدید قرار گیرد.

ماکروفر بوش خود به خود روشن می شود

 

زمانی که ماکروفر یا مایکروویو بوش شما به صورت ناگهانی و خودکار روشن می شود، می تواند موجبات نگرانی شما را فراهم کند. دلیل اصلی این اتفاق وجود مشکل در عملکرد صحیح سوئیچ های درب می باشد. ممکن است پلاتین های این سوئیچ ها ضعیف شده و خود به خود عمل کنند.

در بعضی موارد نیز ایراد در برد کنترل اصلی باعث اعمال ولتاژهای ناگهانی به قطعاتی مانند فن، مگنترون، موتور کف و ... می شود. در این صورت برد الکترونیک باید حتما توسط تکنسین با تجربه تعمیر ماکروفر بوش مورد بررسی قرار گیرد.

ماکروفر بوش صدای زیادی دارد

 

اگر حین استفاده از ماکروفر یا مایکروویو بوش خود متوجه صدای غیرطبیعی و زیاد ماکروفر شدید، بلافاصله ماکروفر را خاموش کرده واستفاده از آن را متوقف کنید. به طور کلی صدای ناشی از کارکردن فن، مگنترون، ترانس و موتور کف در حالت عادی طبیعی است. اما اگر صدای ماکروفر در حین کارکردن بیش از اندازه و غیر معمولی باشد، هر یک از قطعات ذکر شده باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

گاهی نیز ممکن است سر و صدای زیاد به دلیل جرقه زدن در داخل محفظه ی ماکروفر  باشد. که در اینصورت باید علت جرقه را جویا شوید.

صفحه نمایش ماکروفر کار نمی کند

اگر صفحه نمایش به صورت جزئی خاموش شود، احتمال خرابی برد دیسپلی، نمایشگر و فلت های آن وجود دارد. متخصصان تعمیر مایکروفر بوش می توانند به تعمیر این قطعات بپردازند؛ اما اگر صفحه نمایش به هیچ وجه کار نمی کند، احتمال مشکل در برق ورودی وجود دارد. در غیر اینصورت برد اصلی کنترل یا صفحه نمایش باید تعویض شود.

دکمه های ماکروفر کار نمی کنند

 

برای تعیین نقص صفحه لمسی و صفحه کنترل، سعی کنید هر یک از دکمه های موجود در کنترل پنل را فشار دهید. اگر برخی از دکمه ها به درستی جواب می دهند در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند، صفحه لمسی و صفحه کنترل را جایگزین کنید.

در برخی موارد عمل نکردن دکمه های ماکروفر با تعمیر یا تعویض بخشی از صفحه کلید قابل حل می باشد. برای این کار با پایکار سرویس تماس بگیرید.

سینی ماکروفر بوش نمی چرخد

 

همانطور که می دانید برای افزایش راندمان ماکروفر و مایکروویو، در اکثر مدل ها سینی گردان تعبیه شده است تا عمل پخت و پز و گرم شدن به صورت یکنواخت انجام شود. برای اینکار یک موتور گردان در قسمت کف ماکروفر قرار داده شده است، شفت این موتور توسط کوپل مخصوص با سینی درگیر می شود و آن را در جهت ساعتگرد و پادساعتگرد می چرخاند. اگر سینی ماکروفر یا مایکروویو بوش نمی چرخد، برای عیب یابی و رفع آن:

  • موتور گردان (موتور کف) را تست کنید و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.

  • ولتاژ موردنیاز برای راه اندازی موتور کف را اندازه گیری کنید اگر این ولثاژ مناسب نبود، ایراد از برد کنترل می باشد.

  • کوپل زیر سینی یرا بررسی کنید در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید.

ماکروفر بوش بعد از چند ثانیه خاموش می شود

 

سوئیچ درب ممکن است به طور متناوب خراب شود. علائم گرمای بیش از حد و جرقه زدن هر یک از سوئیچ های درب را بررسی کنید. اگر مشکل از این موارد نبود، از یک مولتی متر برای آزمایش هر سوئیچ استفاده کنید.

اگر هر یک از سوئیچ ها به وضوح آسیب دیده یا فقط پیوستگی متناوب دارند، آن را تعویض کنید.

قبل از تعویض برد کنترل، ابتدا قسمت سوئیچ های درب را بررسی کنید. اگر همه اجزای دیگر به درستی کار می کنند، برد کنترل را تعویض کنید.

فن خنک کننده ی ماکروفر کار نمی کند

 

 

برای خنک کننده ی اجزای داخلی ماکروفر مخصوصا لامپ مگنترون، یک فن تعبیه شده است. ترموستات دمای هوا را کنترل می کند و در صورت لزوم فن را روشن می کند. اگر ترموستات معیوب باشد، به هیچ وجه موتور فن را روشن نمی کند. از یک مولتی متر برای تست ترموستات استفاده کنید. موتور فن را خارج کرده و به صورت مستقیم تست بگیرید. در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید.

در برخی از مدل های ماکروفر یک فن برای ایجاد جریان هوای گرم وجود دارد. که در صورت لزوم باید مورد بررسی قرار گیرد.

ممکن است ایراد از برد کنترل باشد. اگر برد کنترل معیوب شود، قادر به ایجاد هماهنگی بین قطعات مختلف و تامین ولتاژ موتور فن نخواهد بود. در این صورت باید برد کنترل برای تعمیر یا تعویض بررسی شود.

نکات و تکنیک های مهم در استفاده و نگهداری از مایکروفر بوش

 

تعمیر ماکروفر بوش در منزل

در زندگی های امروزه مایکروفر بیشتر از توستر و حتی اجاق گاز استفاده می شود. همانطور که می دانید به دلیل صرفه جویی در وقت برای انجام کار های پخت و پز و گزم کردن بیشتر مورد استقبال می باشد.

متخصصان پایکار سرویس برای اینکه مایکروفر شما طول عمر بالایی داشته باشد و شما برای تعمیر ماکروفر بوش نیازی به کمک نداشته باشید از شما می خواهند تا نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

اگر جهت تعمیرات مشکل جدی باشد، باید هزینه های کلانی را بپردازید. پس بهتر است برخی نکات را برای افزایش طول عمر ماکروفر خود رعایت کنید:

  • دستگاه را بطور مرتب تمیز کنید. اینکار علاوه بر کاهش مصرف انرژی، طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

  • از بسته بودن درب ماکروفر در حین استفاده اطمینان حاصل نمایید.

  • از جوشاندن آب در داخل مایکروفر خودداری کنید.

  • آن را در جای صحیح قرار دهید و از یک محافظ برق قوی و با کیفیت برای آن استفاده کنید.

  • برای گرم کردن مواد غذایی بیشتر از ۴ دقیقه زمان ندهید و بین هر دو استفاده ی مداوم حداقل ۵ دقیقه صبر کنید.

  • فاصله ی آن با دیوار را حفظ کنید.

 

  • از قرار دادن ظروف فلزی مانند ظروف کنسرو و غیره در داخل مایکروفر خودداری کنید.

  • در ساعات اوج مصرف و همچنین در هنگام وجود نوسانات برق از دستگاه استفاده نکنید.

  • دستگاه را در حالی که خالی است روشن نکنید. این کار باعث آسیب دیدن قطعات داخلی آن می شود.

  • بعضی از غذاها مانند تخم مرغ، تن ماهی و ... را برای گرم کردن درون ماکروفر قرار ندهید.

  • به منظور افزایش ایمنی و سلامت غذاها از ظروف مخصوص مایکروویو استفاده کنید.

  • سرویس های دوره ای باید به موقع توسط تکنسین انجام شود.

 

تعمیر مایکروفر بوش در تهران

 

پایکار سرویس در سراسر تهران شعبه های متعددی را ايجاد کرد است تا تمامی کاربران مایکروفر بوش جهت تعمير مایکروفر بوش در تهران آسوده باشند.

پایکار سرویس در زمینه ی تعمیرات مایکروفر بوش سعی کرده است که در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شعبه ايجاد کند تا همشهريان گرامی در سريعترين زمان ممکن به تعميرکاران مایکروفر بوش دسترسی داشته باشند و فقط با يک تماس در کمترين زمان ممکن تکنسين مایکروفر بوش در محل شما حضور پيدا کرده و مشکل مایکروفر شما را حل کند.

شعبه های پراکنده در تهران

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش با داشتن چندين شعبه در جنوب تهران، غرب تهران ، شمال تهران ،شرق تهران اين شرايط را به وجود آورده که تعميرات و سرويس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانيد برای سرويس های دوره ای مایکروفر خود با پایکار سرویس تماس بگیريد و در خواست سرويس دوره ای کنيد تا از خرابی مایکروفر شما جلوگيری شود. 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *